Gdynia - Janusza Korczaka 5B m.19 piętro 3
W naszej ofercie m. in. : Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, kort tenisowy, jazda na rowerze, owoce, transfer lotniskowy, gaśnice, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Dostęp do personelu medycznego, transfer z lotniska, transfer, Wi-Fi, Płatności bezgotówkowe są możliwe, parking, pokoje dla alergików, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, pokoje dla niepalących, dostęp za pomocą kluczy, meble ogrodowe, bezpłatny parking, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, park wodny, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, taras słoneczny, parking na miejscu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, wino / szampan, całkowity zakaz palenia, monitoring wokół obiektu, winda, pole golfowe (w promieniu 3 km), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Możliwe wystawienie faktury, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pojemniki na śniadanie na wynos, udogodnienia dla niepełnosprawnych, plaża, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, transfer (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, piesze wycieczki, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, dostęp dla wózków inwalidzkich, całodobowa ochrona, pokoje rodzinne, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, pokoje dźwiękoszczelne, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości, system alarmowy, transfer na lotnisko, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, fryzjer / salon piękności, taras, bezpłatne Wi-Fi.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu CLASSY APARTMENTS - Gdynia - Słoneczny o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Check-in after 7 PM is charged additionally with 100 PLN. After 11 PM the surcharge is equal to 150 PLN. Late check-in has to be confirmed within the accommodation.Dostępne pokoje:
Apartament 6 osobowy (1 łóżko podwójne, 2 rozkładane sofy - 65 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdynia - CLASSY APARTMENTS Gdynia Słoneczny, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.265214